Re: CELERON

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 13:07:53 MET DST

Milo sie czyta ta wasza dyskusje... ale ja nadal nie wiem jaka
konfiguracja sie oplaca najbardziej.... :(

Mam jeszcze kilka pytan... :
CZy wszystkie Bx'y maja takie mnozniki jak 8x112 ?
I Dlaczego raz ktos mowi o Yx98 ,drugi Yx100 a trzeci Yx112... czy to
wszystko jest mozliwe na jednej plycie? Czym sie rozni pojecie "szyny"
plyty , od tego drugiego elementu przy mnozeniu? Bo jesli ja kupuje
plyte P2bx 100 , to czy mam mozliwosc podkrecenia Celerona 4x112 ?
Czy nie powinna sie ta plyta zwac P2bx 112 ? ;-) (wiem ze cos tu jest
LAME :-))

JAkie najszybsze sa procki AMD do 800zł ? i na jakich plytach chadza?
Prosze o jednoczesne uwzglednienie maxymalnego podkrecenia ,tak zeby
dzialaly conajmniej 2 lata :-)

Czy jesli pojawi sie ten C300 ... to jak podkrece go na 448, podziala
dluzej niz 2 lata? :-)

Czytalem gdzies ze na Slot1 ma sie pojawic jeszcze tylko 450... czy
tego rowniezx bede mogl podkrecic na Bx;e ?

Wystraszyliscie mnie.... bo po czym poznac czy plyta bedzie dobzr
dzialaz z Celeronkiem na 448? 50% szans? To ja lepiej podziekuje...

Nie wiem w koncu komu wiezyc (Trust no One - ufaj nie jednemu ;-))
Bo Vindex twierdzi ze Celerak na 400 jest na rowni z ip2 233 -> 300...
To moze kupic P2 266 i podkrecic do 350? (tylko czy mi sie uda...
oczywiscie na Asusie P2b)

Czy jest jakas mozliwosc pozniejszego "wkrzanienia" tego L2 do
Celeraka? *mimo iz nadal nie wiem do czego to ustrojstwo mi jest
potrzebne.... juz wiem ze Incoming dziala wolniej (ciekawe o ile?)
Ale to chyba troche za malo.... Nie ma jakichs stron gdzie ludzie
testuja wszystko na wszystkim i jeszcze wiecej?

Ktos mi powiedzial ze na Celeraku 266 -> 448 .. uzyskuje timedemo 1 w
Quake'u 2 w res 512*384 93 fps ... razem z monsterem II... na
pamieciach 10ns Dimmach ... Wiec chyba nie jest tak zle?

Poza tym co to znaczy ze procek jest na napieciu 2v ? (i jakie sa
alternatywy?)

Poza tym po ile chodza plyty takie cobym mogl np. ip2 266 podkrecic na
350? Chodzi mi o w miare tanie... jakies alternatywy do Bx...a
Ale chyba i tak bardziej oplaci sie kupic Bx'a z Celerakiem ... a
pozniej wymienic na 450 ;-) ( ciekawe na ilu sie przegrzeje ten 450)

Dzieki za zainsteresowanie

pozdr

 Phenomen ...OO+-...
phenomen_at_kki.net.pl UIN /2746827/