Vibra - tu gra tu nie

Autor: Darek Lorenc (dlorenc_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 08:04:45 MET DST

Cześć!!
Mam problem - po zmianie plyty glownej w kompie nie moge skonfigurowac
karty dzwiekowej (Vibra z radiem) tak aby dzialala mi pod DOS'em (w
autoexec.bat mam ustawione srodowisko na ktorym przy poprzedniej plycie
wszystko dzialalo bez problemow). Pod Win95 chodzi bez zarzutow. Jak
odpalam gry pod Win to gra jak spod DOS to nie. Co jest grane, ze nie
wszedzie jest grane? Przy poprzedniej plycie glownej nie bylo
problemow.Moze komus z Was udalo sie rozwiazac powyzszy problem.

Pozdrawiam
Darek