Re: wentylator na k6

Autor: Lukasz Taborski (linger21_at_mindless.com)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 18:39:39 MET DST

hej bo juz nie wiem czego powinienem uzyc. chce _przykleic_ do proca wentylator bo
nie mam innego wyjscia. czego powinienem uzyc kleju silikonowego czy pasty
silikonowej. ile tio kosztuje i gdzie to moge kupic bo probowalem w olsztynie
wszedzie ale nikt tego nie ma. szukac w komputerowych, klejowych, 1001 drobiazgow,
elektronicznych, kioskach ruchu czy jakich ??? czy powinienem tym czyms
posmarowac _caly_ procesor, czy tylko wokol. czy mam uzyc jakiejs pasty
przewodzacej cieplo w srodku czy cos tam ?? dzieki, lukasz.