Re: Kłopot z odtwarzaniem Audio CD... (następny)

Autor: Arek Świerzy (aboz_at_icz.com.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 11:35:47 MET DST

Za starych pięknych czasów miałem sida Lion Optics 2x
Pod dosem wszystko było ok, pod win 3.1 także
natomiast pod Win 95 z odtważaniem audio był taki
kłopot że skakał po poczatkach utworów ( ale nie dziesięć sek
tylko 0,5 tak że zero dźwięku) Odtważanie w oknie Dos też
nic nie dawało. Podpinałem go i pod zwykły kontroler i pod kartę muzyczną i
nic . Zmieniłem z 10 razy sterowniki i nic.
Kiedyś po zmianie podpięcia do karty muzycznej CD czytał w
trybie zgodności z MSDOS i wtedy wszystko było ok.
Ale po pewnym czasie tryb ten znikł i problem wrócił.
Pyt1.) Ktoś wie jaka mogła być przyczyna?
Wprawdzie CD się juz rozleciał ale nauka w las nie pójdzie...
Pyt2.) Jak ustawić dowolny dysk w tryb zgodności z MSDOS???

Dzięki
Arecki