problem z Word 97 i drugim dyskiem

Autor: Netrider (marek1w_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 13:12:27 MET DST

Proszę o rozwiązanie moich problemów:
1.
W Microsoft Word'97 gdy wpisuję polskie litery to zamiast nich pojawiają mi
się kwadraciki.Natomiast gdy je wydrukuję (Panasonic KX-P1080i) to na
papierze polskie litery wyglądają normalnie.
2.
Gdy zainstalowałem nowy dysk(Caviar 12100), który umieściłem w kieszeni,
oznaczyłem go jako D: i Windows 95 wykrył go jako "Dysk wymienialny" to
DOS(nie tryb MS-DOS, tylko "wiersz poleceń") zachowuje się jakby go nie
było.Po wpisaniu "d:" ukazuje się komunikat "nieprawidłowe określenie
dysku".Zaznaczam, że w BIOS'ie dysk jest wykrywany poprawnie.

W dodatku czasem gdy w Windows zapisywane są duże porcje danych na D: to
ukazuje się komunikat na niebieskim ekranie, że dysk nie funkcjonuje
poprawnie, ale po wciśnięciu klawisza wszystko wraca do normy(zapisywanie
danych jest kontynuowane).Problem w tym, że taki komunikat ukazuje się kilka
razy.
3.
Czy 2 dyski mogą działać w trybie UDMA?U mnie jeden działa w trybie UDMA 2,
a drugi w
MODE 4.Czy można to pozmieniać?W BIOS'ie mam opcję albo wyłączenia UDMA,
albo ustawienia automatycznego wykrywania.

Odpowiedzi kierujcie na priva.
marek1w_at_friko2.onet.pl