Re: NTG : Win98 i bezproblemowa instalacja

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 12:24:16 MET DST

"Yacobs" <yacobs_at_kki.net.pl> wrote:

>Moze i nie ta grupa . Ja nie zaczalem tego tematu .

wystarczylo zignorowac post. ale jak sie zaczyna rozwijac dyskusja
nie na temat, to niestety trzeba nawrzeszczec.
jesli nikt nie bedzie odpowiadal na posty nie na temat (stali grupowicze),
to osoby rozpoczynajace dyskusje nie na temat po prostu sie wyniosa,
lub zaczna zadawac wlasciwe pytania (jedynie sluszne jak kto woli).

pozdrawiam,