Karta ATI XPERT@PLAY

Autor: MSz (msz_at_miasto.gdynia.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 11:23:54 MET DST

   Czy ktoś z grupowiczów mógłby podzielić się wiadomościami (czytaj
oceną) i doświadczeniami na temat karty ATI xpert_at_play 4MB.
Szczególnie interesują mnie opinie na temat jakości karty weryfikujące
wysoką ocenę CHIP-a (bodajże w 5/98). Mam problem z wykorzystaniem
opcji wyjścia na telewizor. Dlaczego pomimo tak wysokiej oceny po
teście CHIP-a ww. karta nie jest dostępna z półki w sklepach a dopiero
na zamówienie? Chętnie będę widział również odpowiedzi na e-mail.

Mariusz
msz_at_miasto.gdynia.pl