Re: Co sie dzieje z moim ZOLTRIXEM???

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 23:54:56 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<35a8cfcb.9755214_at_news.polsl.gliwice.pl>...
> [...]

OSTATNI MOJ REKORD: 2400!!!!! !@&^^&$%&! 8-(
(kto da mniej???) :-)

>sprawdź okablowanie. miałem podobny przypadek kiedy
zainstalowałem
>badziewny dodatkowy brzęczek do telefonu (na pająka :->).
>przy uruchomionym brzęczyku po podniesieniu słuchawki słychać
było
>buczenie - więc go wyeksportowałem w kosmos.
>podnieś słuchawkę i sprawdź, czy nic nie trzaska i czy nic nie
buczy.

Chcialem tylko dodac, ze modem jest polaczony (tak jak i inne
telefony w moim domu) do liniii zewnetrznej przez centralke z
czterema liniami wewnetrznymi. Moze to ma jakies znaczenie? Moze
sie wlaczyc przed centralke?
I jescze jedno: nawet, kiedy centralka jest wylaczona, to jak sie
podniesie sluchawke, slychac "golym uchem" jakies szumy i
traski... :-(

Harry