Re: Glosniki USB

Autor: Remi Schleicher (virous_at_damn_the_spammers.kki.net.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 21:38:53 MET DST

Mati napisał(a) w wiadomości: <6mtd6v$q17$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Nie zrozumielismy sie. W nowym PCWorld'zie przedstawiony jest ranking
>urzadzen wykorzystujacych port USB (Universal Serial Bus) nie majacych
nic
>wspolnego z podczerwnienia.
>Z artykulu wynika, ze do tego portu podlaczyc mozna takie urzadzenia
jak
>klawiatura, mysz, modem, drukarka (to rozumiem - zastepujemy
"standardowe"
>porty komputera) a takze np. monitor czy glosniki. Stad bierze sie moje
>pytanie: czy w tym przypadku nie sa potrzebne karty: graficzna i
> [...]

Kartę (bez)dźwięczną musisz mieć ale taką która potrafi przesyłać to co
zsyntetyzuje do kontrolera USB w postaci cyfrowego strumienia dźwięku -
czyli bez konwersji cyfrowo/analogowej :))).
Exemplum: karty dźwiękowe PCI z chipem Ensoniq nazwa handlowa
to i ile dobrze pamiętam cośtam Wave 32 PCI. Przynajmniej tak mi się
wydaje
- widziałem toto na ostatniej giełdzie we Wrocku (a dokładniej to
studiowałem instrukcję :)). Ponieważ przymierzam się do zakupu takowej
to i pewnikiem niedługo opiszę wrażenia z użytkowania.

Pozdrowienia z Wrocławia
Remi "Virous" Schleicher
private e-mail: virous_at_kki.net.pl lub virous_at_bbs.chip.pl
* please remove "damn_the_spammers" from my address *
* usuń proszę "damn_the_spammers" z mojego adresu *