EPOX MVP3C + AMD = cool

Autor: TM (tomekm_at_aist.s3000.krakow.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 13:42:47 MET DST

Hej,
wlasnie skonczylem testowanie tej plyty ... I TO JEST TO CO LUBIE. To
jest PLYTA.

Przesiadlem sie na nowa plyte podlaczajac stare dyski (bez UDMA),
wtykajas stara (2 letnia) karte graficzna S3 PCI 64V+, jeszcze starsza
karte dzwiekowa i w miare nowe CD. Dolozylem 32 MB SDRAM - zwykly - nie
100MHz i najwazniejsze -> AMD 200 MHz.
Wg powaznych testerow
http://www.anandtech.com/reviews/motherboards/epox/mvp3c-m.html takie
polaczenie nie gwarantuje poprawnej pracy :-)))))), a u mnie wielokrotny
test Winstone98 przeszedl bez problemu !!!

Po podlaczeniu starego dysku (ze starymi ustawieniami Windows OSR2),
komputer ruszyl "od kopa". Oczywiscie wylazlo kilka konfliktow, ale po
reinstalacji OSR2 zniknely bez sladu - pozostal tylko PCI Bridge, ale po
zastosowaniu sie do zalaczonej instrukcji ten problem rowniez zniknal!!!

Zestaw jest bardzo stabilny, rowniez przy ustawieniu 2 X 100MHz (a nie 3
X 66MHz). Moje pamieci (LG) dzialaja rewelacyjnie przy 100MHz
taktowaniu. Maxymalny mnoznik to X 5 co daje max 500 MHz !!!

Zestaw przetestowalem na, Ziff-Davis Winstone, Microsoft Office 97 i
kilku grach (m. in. Starcraft) - komputer pracowal przez kilkanascie
godzin , bez przerwy - wszystko jest OK!!!.

Chipset VIA MVP3 moze stanowic bardzo mocna i tania alternatywe do
Intela, a cena plyty rozklada - ok 350 PLN netto.

Pozdrawiam.
Tomek