Co jest grane ?!

Autor: Mathew (mkamien_at_kki.net.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 12:26:11 MET DST

Witam
Jakiś czas temu prosiłem o pomoc przy przetaktowywaniu procesora(a
dokładniej magistrali płyty) niestety nikt mi nie pomógł.Drogą eksperymentów
doszedłem do tego że winne były sterowniki Bus-Master'ingu-z nimi ani rusz
powyżej 68Mhz, bez nich natomiast wszystko okey,nawet test "fizyczny" dysku
pod NU3.03 poszedł.No ale żeby nie
było za dobrze dzisiaj uruchamiam kompa i bez żadnego powodu winda się nie
ładuje.No to zmieniam magistrale znów na 66Mhz(z 83)
i system ładuje?!Co jest grane ,bo już nic nie rozumiem ??!! Jedyną
"dziwną"rzeczą jaką zrobiłem wcześniej była zamiana sterownków myszki(z
dwóch na trzy klawisze) i instalacja winzipa7(beta)-nie wiem jaki to miałoby
związek z magistralą płyty
CO JEST GRANE ?!

--
Maciej