Re: Plyta HOT-433 - kto upgrade-owal BIOS?

Autor: Kuba Sipowicz (sipowicz_at_gargamel.ii.uj.edu.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 08:21:25 MET DST

: > No tutaj sie nie moge zgodzic. Instrukcja , strona 23 Flash EEPROM Vpp
: > Selection - wybor napiecia programowania BIOSu, wiec chyba to jednak jest
: > flash (ale wiem ze istnialy cztery wersje plyty HOT 433, moze wczesniejsze
: > niz moja nie mialy takiej mozliwosci). Pozdrawiam.

: Strona 22. Rzeczywiscie, jest cos takiego. Zwracam honor.
: Ale nie slyszalem, zeby to mozna bylo upgradeowac z dyskietki...
: W takim razie dolaczam sie do oryginalnego pytania.
: Mozna upgradeowac BIOS z dyskietki na tej plycie?

Mozna, przynajmniej na mojej sie daje. Jakis czas temu zrobilem
sobie upgrade do nowszej wersji i spadl mi transfer z dysku
(uprzedze: probowalem miliona roznych ustawien BIOSu). Moze ktos
ma jakies archiwalne wersje BIOSow na 433 (nie pamietam numerow
wersji, niestety) ?

  JS

--
Jakub Sipowicz