Monster 2 i problem

Autor: Jacek Dabrowski (jdabrowski_at_w.pl)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 23:31:20 MET DST

Czolem !
Mam pytanie do uzytkownikow Monsterka 2,
czy podczas instalacji sterownikow z Diamond
SuperCD 1.1.98 mieliscie jakies problemy ?
U mnie totalna zwiecha, po instalacji sypalo
sie wszystko i na wszystkie sposoby : a to krzaki
na ekranie i zwis, a to blad ochrony i blue screen
etc... Mysle - zabije goscia co opchnal mi ten rzech,
ale sciagnalem najnowsze sterowniki "made by 3dfx"
v2.16 i.... dziala !!! yeah !!! 40-50fps w Unreal w 800x600 !!!!
(mam p2-266) ale... no szlag mnie trafia ze nie dzialaja
oryginalne drivery Diamonda. Moja chora wyobraznia
zaczyna podpowiadac mi ze moze ja wcale nie mam
Diamonda, tylka jakas podrobke typu Apache3D co to na
Grzybie chodza po 780zl ??? Sciagam nowe drivery - tym
razem z ftp://ftp.diamondmm.com ver2.01i jakos do tej
pory (3 dni) dzialaja.
Pytanie : Czy Wy rowniez mieliscie tego typu problemy,
a jesli nie, to jakies pomysly co moze (moglo) byc nie tak ???

Pozdrawiam
Jacek Dabrowski
jdabrowski_at_w.pl
UIN 8961484