Re: karta dzwiekowa.

Autor: Grzegorz Najberg (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 20:49:48 MET DST

Przemek Gast <idiotek_at_wa.home.pl> napisał(a) w artykule
<35958FD5.95346D30_at_wa.home.pl>...
> HEY!
> Poszukuje taniej karty dzwiekowej, takiej by przy zgrywaniu muzyki
> poprzez wieze szumy byly jak najmniejsze, a dzwiek jak najbardziej
> wzmocniony.
> w tej chwili mam karte wlutowana w plyte glowna (Intel ATLANTIS), na
> chipie cs
> 4232.
> AAA... Wazne karta musi pracowac w dosie w trybie zgodnosci z SB
> (Impulse Tracker).
> Dziekuje

Hej Przemku !

Ja doradzam Ci karte"SOUND BLASTER AVE 64 VALUE EDITION"
Nie jest ona droga (od ok.300 do 420zł) a możliwości ma spore.
Posiada "Full Duplex" czyli jednoczesne nagrywanie i odtwarzanie oraz
pare efektów typu Chours,Reverb i generowanie dzwięku przestrzennego
dla MIDI.Ma wyjścia na 4 głośniki (2 ze zmacniaczen a 2 bez) i jest
w pełni kompatybilna z SB 16 i SB 32 pod dosem i windolem95.
Jeżeli mimo to wydaje ci się ona za droga polecam tańsze i uborzsze
karty GALANTA typu GSC-7000 (ok.260-280zł.) i GSC-8000 (ok.280-290zł.)
Nie polecam Ci bardzo tanich i tandetnych kart na chipie FM.
Brzęcząca "muzyka" i kłopoty z kompatybilnością to normalka na eFeMie.
Ja posiadam Aveka 64 va i zobie chwale :-)

ps.Co za myśliciel doradził Ci płyte głuwną z kartą muzyczną.

Pozdrawiam
Grzesiek
najbergg_at_kki.net.pl