Euro Plus+ Niemiiecki - HELP !!!!

Autor: JojMan (jojman_at_polbox.com)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 19:32:15 MET DST

HI All

Zmienilem szkole i od nowego roku bede mial niemiecki :-((((((
Kompletnie nie umiem tego jezyka i musze sie w wakacje podszkolic :-(
Bardzo bym prosil, kogos kto ma ten soft o pozyczenie mi go
na kilka dni w celu wyprobowania tego programu.
Program troche kosztuje i chce osobiscie sprawdzic czy jest taki
dobry, jak sie o nim pisze i mowi !?

Jezeli jest na gropie ktos kto ma ten soft
i bylby wstanie pozyczyc mi go na te pare dni
bardzo prosze o kontakt na priva !

Pozdrawiam BYE