Re: Pomozcie PROSZE!!!!!!!!

Autor: Xylodius (xylodius_at_ibm.net)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 17:14:13 MET DST

Paweł Kwiecień wrote in message <01bda347$efaf71e0$6e83ccc2_at_ppp>...
>Zawiesza mi sie Explerer 4.0 a Explorer 3.0 nie.Explorer 4.0 dziala przez
>pewien czas(nawet 11 minut )a potem przestaje dzialac.Okno Explorera 4.0
>nie znika ,znika kursor myszki.Jaka moze byc tego przyczyna.

Zdarza sie to na wielu komputerach. Jest to blad w ie4 (w ie4.01 jest
poprawiony). Dotyczy on procedur
animowania kursora (nie nie chodzi mi o te falujace strzalki o okienka tylko
o cursor display routine) oraz
ich powiazan z obsluga screen scrolling. Otoz gdy w systemie jest hardware
cursor i wybrany jest wlasny
kursor myszy (nie domyslny windozy) to wtedy nastepuje konflikt miedzy tymi
dwoma procedurami.
Dotyczy to w szczegolnosci wszystkich kart ATI opartych na mach64. Aby temu
zapobiec, trzeba wylaczyc
wlasne qrsory myszy (wybrac Domyslny Windows). W wiekszosci przypadqw
dziala, ale nie gwarantuje
na 100%.

Pozdrawiam,
Xylodius