Re: US Robotics Messenger ???

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_polbox.com)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 16:40:40 MET DST

Andrzej Abraszewski wrote:
> [...]
Kazdy zewnetrzny modem tak czyni jesli plyta to obsluguje (wiekszosc
ATX)
> Tak. Z plyta Asus pod PII (ATX) . Przy czy w biosie to mozna sobie
> poustawiac. Ale i tak nie dziala tak jak powinno. Wina chyba
> modemu. Ciekawe moze ktos to juz rozwiazl.
> W sumie fajnie bo mozna zdalnie odpalac zadania dla kompa.
> I gasic tez. ;)

Win95: Panel Sterowania->Zarzadzanie energia->Energia:Zaawansowane
->Zaawansowane:Wlacz budzenie po sygnale telefonu.

I jest to niestety niezalezne od BIOS'a. U mnie, jak w BIOS'ie
Modem Power On (czy jakos tak) bylo ustawione na Disabled a w
Windows wlaczone to komputer wlaczal sie po dzwonku.

--
       Piotr 'Xenocide' Sieklucki
          xenocide_at_polbox.com