Re: ASUS TX-97LE + Temperatura procka

Autor: Kuba Natorski (pimposh_at_uznam.top.pl)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 14:04:53 MET DST

hmmm troszke duzo. u mnie na TX-97 ale nie LE, (wlasnie co za ruznica bo
na stronach asusa sie nie doszukalem)
temperaturka procka, 233mmx (nie podkreconego, 3.5x66) to hmm gora 42
stopnie, obudowa zamknieta, bo jak zdejme
blache to z 38. wiec jak na 133 to troszke duzo. chyba ze wiatrak masz
jakis zepsuty albo go nie masz :)