Re: Monitor 15'' - jaki wybrać?

Autor: Long (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 13:45:30 MET DST

Grzesiek W. <wisz_at_priv2.onet.pl> napisał(a) w artykule
<Vnwl1.1755$D7.900507_at_news.tpnet.pl>...
> Witam wszystkich!
> Przymierzam sie do zakupu monitora 15''. Jaki wybrac? Przyjalem
zalozenie,
> ze cena wyniesie 1000-1350 zl (z VAT).
> Poniewaz za "multimedialnosc" zwyklo sie przyjmowac polaczenie obrazu i
> dzwieku mamy zatem "trzy grzybki w barszczu"
> (kineskop+odchylanie+glosniki+wzmacniacz m.cz.+mikrofon). Jak uczy
> doswiadczenie "rzecz do wszystkiego" zasadniczo nadaje sie "do niczego"
> totez przyjalem drugi warunek, ze nie jest to monitor "multimadialny"
> (wystarczy obraz byle dobry!).
> [...]
Mam Hyundaia DeluxScan 5870 - nie multimedialny. Sprawuje sie
bardzo dobrze i jeszcze nie mialem z nim problemow.
W zasadzie mozna sobie ustawic wszystkie parametry obrazu
(dzisiaj zmienialem ustawienia kolorow).
Pracuje w rozdzielczosci 1024x768 przy 16bit kolorze przy czestotliwosci
odswiezania 75Hz, przy 85 obraz sie rozjezdza.
Przy 75Hz obraz jest ostry i kontrastowy, nie krzywi sie po rogach, nie
rozchodza sie kolory.
W nizszych rozdzielczosciach, wszystko ok.
Pozdrawiam