Re: Lacza stale w polboxie

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 08:09:48 MET DST

phenomen_at_kki.net.pl (Phenomen) napisał(a):

> hmmm jak ty to policzyles?(leniwy jestem)

Prosto:
3min=22gr
1h=20x22gr = 4.4 zł
340x4.4= 77 h
Wystarcza na ponad 77 godzin czyli prawie 2.5h dziennie wliczając
soboty i niedziele, a ok 3 godziny licząc same dni powszednie

> Na 99% tam nie ma takich funkcji jakie wymienilem

Ale robi to samo, pozwala czytać offline codziennie zmieniające się
dane

> Phenomen ...OO+-...

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...