EPSON Stylus COLOR 400 gorzej drukuje

Autor: Lukasz Kaluski (intral_at_hsn.com.pl)
Data: Sun 28 Jun 1998 - 22:04:33 MET DST

Mialem ja sobie drukarke EPSON Stylus COLOR 200, i postanowilem sie
przesiasc na Stylusa COLOR 400, bo mnie zmienianie glowic kolor<>czarny
denerwowalo (poza tym przy kazdej zmianie marnowal sie drogocenny tusz).

Po przetestowaniu nowej drukarki stwierdzilem, ze acz kolwiek wydruk
kolorowy jest wysmienity, to czarny, na zwyklym papierze o wiele gorszy
niz z 200-setki (za to na papierze powlekanym czarny wychodzi lepiej niz
na 200-setce). Druk sie niestety troche rozplywa, czego na 200 przy tym
samym papierze (zwyklym) nie bylo. Troche mnie to wkurzylo, bo czasami
dorabialem sobie na boku drukujac wizytowki znajomym, a teraz ten druk
sie na wizytowki nie nadaje. Czy u was tez tak jest ? Cos mi sie
zdaje ze tam jest jakis inny tusz, gdyz wydajnosc jedengo pojemnika jest
taka sama jak w 200-setce, a sam pojemnik jest ze 2 razy mniejszy niz
poprzednio. A skoro juz o wydajnosci mowa - czy jest tu jakis uzytkownik
400-setki, ktory moze potwierdzic, ze z takiego tyci pojemnika mozna
zadrukowac ryze papieru ? Moze ktos moze tez polecic jakis dobry papier
z klasy "zwyklych" na ktorym czarny druk sie nie rozplywa. A moze tez
jest jakis dobry papier wizytowkowy ?

Lukasz Kaluski