Re: Pomocy - padl mi BIOS !

Autor: Xylodius (xylodius_at_ibm.net)
Data: Sun 28 Jun 1998 - 20:14:53 MET DST

koksik wrote in message ...

>Dzieki
>To jest, a raczej byla flash Bios Award v.0107
>plyta Asus P2L97.

Awardy maja cos takiego jak BootBlock BIOS ktory pozwala uruchomic system
nawet gdy glowny bios
jest uszkodzony. Podlacz do kompa tylko stacje 3.5 i wloz do niej dyskietke
zawierajaca system, awdflash.exe,
oraz .bin (odpowiedni dla twojego biosu) i restartuj. Jesli nic nie widac na
ekranie to zaloz jakas stara karte
video, najlepiej na ISA (Trident TVGA8900, lub Cirrus Logic). Ja mam Matrox
Millenium II i tez sobie skasowalem
bios przy updateowaniu DMI, i nic nie bylo na ekranie, ale cos z dyskietki
czytal. dopiero po wymianie karty graficznej na stara okazalo sie ze
uaktywnil sie bootblock bios. Jak wystartujesz z tej dyskietki to odpal
awdflash.exe i zaprogramuj bios.

Jesli napisalem to juz za pozno, to trudno. ;)))

Pozdrawiam,
Xylodius,
xylodius_at_prodigy.net