Re: Aver TV + PCTV

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 27 Jun 1998 - 19:20:47 MET DST

-=Krzysiek=- napisał(a) w wiadomości: <6n2f15$ptm$1_at_rekin.onet.pl>...

>Bartłomiej Kosik (B.K.) napisał(a) w wiadomości:
><6n0935$hrb$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>po pierwsze powinines amienic amode 1 na amode 3 - to jest parametr do
>dekodowania audio w C+ (mozna tez zmieniac * w programie) no i nie zapominc
>podglosnic + bo standardowo vol = , a zeby miec kolorki to dopisz
>jeszcze -sat 310 dla normalnych programow i -sat 510 dla canal +

Kolorki są dużo lepsze ale audio....

Zmieniłem i nic. Stwierdziłem że PO uruchomieniu PCTV i wyjściu a potem po
wejściu w SB16set.exe mam line na zero i master na zero, tzn że ten progs
musi przestawiać coś w ustawieniach DOS karty (nie robi tak gdy amode 0).
Ale nie o tym. Doszedłem do wnisoku że kablówka mi jakoś inaczej koduje C+.
Np. kiedy jest pasmo nekodowane to mam zakodowane na C+ a oni puszczają je
na innym kanale. Poza tym dzwięk jest cały czas. Ktoś ma jakieś pomysły
oprócz zainstalowania dodatkowej anteny za oknem?

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)