Re: wentylator na k6

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 28 Jun 1998 - 10:07:17 MET DST

Lukasz Taborski wrote:

> problem jest taki, ze zakladajac jakis nedzny wentylator na swojego k6
> 233 polamalem jeden z "cyckow" na plycie glownej przez co nie moge juz
> na niej zainstalowac zadnego normalnego wentylatora. w jaki sposob moge
> to zrobic??? jakas tasma dwustronna przykleic czy co ?? proc strasznie
> sie grzeje. pomocy. lukasz

Rozumiem, że urwałeś mocownik do metalowego klipsa umieszczony na
sockecie? W takim przypadku kup po prostu radiator+wentylator
montowane bezpośrednio na procesor za pomocą ramki, w którą
wsuwa się procesor. Mam takie coś: plastikowa podstawka w którą
wjeżdża procesor, na to nachodzi ładny duży fioletowy radiator,
na to olbrzymi wentylator, a wszystko skręcane czterema wielkimi
śrubami. Cały skręcony blok wsadzasz do socketa i zaciskasz
wajchą. Jest to na tyle lekkie, że nawet w towerze nie obciąża
socketa.

--
Pozdrowienia,