Re: Cable Select

Autor: Adam Stolarczyk (stormy_at_virgo2.gik.pw.edu.pl)
Data: Sat 27 Jun 1998 - 23:41:59 MET DST

Dnia Fri, 26 Jun 1998 23:07:57 GMT, obywatel(ka) "Władysław Błachut"
<wblachut_at_friko4.onet.pl> zeznal(a):

>Gorzej jesli jestes posiadaczem dyskow Western Digital (to taki cyfrowy film
>o Dzikim Zachodzie), ktore niestety maja inny JUMPERING w pozycjach SLAVE i
>SINGLE.

Tak wlasnie jest ;-)

> Wtedy dysk ktory idzie z CeDek'iem jest MASTER a ten na drugim
>kontrolerze jest singlowy.

Ale za to nie ma CD. I wlasnie w ten sposob to na razie zrobilem na
Pentiumie.
Gorzej jest z 486.
A ogolnie WDC uwazam za dyski dosyc dobre.

> Ale i na to jest sposob - ZMIEN DYSKI NA SEAGATE.

??? Mialem kiedys Segate (107 MB - dawno, dawno temu ;-)))))
i pamietem, ze tez mial dwie zworki: "Drive is master" oraz "Slave
present". Czyzby cos zmienili?

>Z 486 jest podobnie (jezeli ma 2 kanaly IDE), ale czasami brak drugiego
>kanalka IDE i wtedy (alternatywnie):

Tam jest stara plyta z LocalBusem i w ogle nie ma steownikow na
plycie.
Wszystko leci przez MultiIO (tak, na prawde kiedys sie to tak robilo
;-))))))))

W zasadzie sprawa nie jest pilna, nie wiem czy w ogole bede robil taki
uklad, ale z czystej ciekawosci chcialbym wiedziec jak to jest z tym
CS.

>1 - wyrzucamy plyte

Nie ma sensu. Ta co jest jest jeszcze dobra i 486DX4-100 w zupelnosci
wystarcza.

>2 - dokupujemy specjalny kontroler

Pewnie si enie oplaci :-(

>3 - upijamy sie ze smutku i zapominamy o calej sprawie

To rozwiazanie mi sie podoba.
Wasze zdrowie ;-))))

Pozdrawiam,

--
  ===> Stormy - Adam Stolarczyk   stormy_at_virgo.gik.pw.edu.pl <===
===> Strona o zeglastwie:  http://virgo.gik.pw.edu.pl/~stormy/  <===