U.S. Robotics Inc., Sportster Winmodem 2

Autor: Dariusz W. (_darkman_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 27 Jun 1998 - 23:38:14 MET DST

Czy ktos moze mi powiedziec cos o tym modemie ?
Mam takowy, ale jedyne co mam do niego to drivery, ktore instaluja go jako
"Sportster Winmodem 33.6".
Na stronie USR'a nie ma nic na temat "U.S. Robotics Inc., Sportster Winmodem
2" (tak wlasnie pokazuje BIOS przy boot'owaniu)
Czy mozna go zupgradowac do 56k ? (wszystkie uklady sa wlutowane na stale)
Czy ma to cos fax ? (nie ma z tylu wyjscia na mikrofon i sluchawki)

Thanx za jakiekolwiek info.