Re: Lacza stale w polboxie

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Sat 27 Jun 1998 - 23:54:09 MET DST

> min. 340/miesiac. Wiec nie jest tak
> pieknie jakby sie moglo wydawac :((((

Ja mysle ze i tak jest pieknie... 340 to ja mam teraz na zwyklym
wydzwanianiu po poczte i przegladanie niektorych servisow :(

pozdr

ps. Zna ktos jakis program pod windoze ktory sciaga i-netowe servisy
,takie ktore zmieniaja sie co dzien....? I wklada ich kopie do
osobnych katalogow np, tak zeby uch nie zastapywal?
Oczywiscie wszystko do pozniejszego przegladania offline.

 Phenomen ...OO+-...
phenomen_at_kki.net.pl UIN /2746827/
|Everything is based on immensity|