Re: dziwna sprawa

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sat 27 Jun 1998 - 21:00:00 MET DST

On Sat, 27 Jun 1998 11:31:53 GMT, "Andrzej D" <and_at_bellatrix.com.pl>
wrote:

>Dziwna sprawa
>Po zamontowaniu modemu Zoom V34I slysze od pewnego czasu chwilami w moim
>komputerze niezbyt wyrazne ale na pewno... glosy osob! Zdarza sie nawet
>bardzo cicha przerywana muzyka. Podniesiona sluchawka telefonu daje w tym
>czasie prawidlowy, ciagly sygnal.
>Czy moze ktos to wyjasnic?!

Na powaznie: Cos z tym modemem marnie, gorzej w kazdym razie jak z
telefonem. Jak dla mnie wytlumaczeniem moze byc fakt zbierania z linii
telefonicznej (w sumie spory kawalek anteny) jakiegos sygnalu w.cz.-
pobliska stacja radiowa AM czy co? No i telefon widac jest
dostatecznie odporny a w modemie gdzies detekcja widac zachodzi -
takie cuda sie zdazaja choc nie powinny.

Darek