Re: Monster II

Autor: marcin_m_at_mruku.w.pl
Data: Sat 27 Jun 1998 - 19:46:41 MET DST

Czabanowski Adrian napisał(a) w wiadomoœci:
<01BD84BB.4EA79C00_at_Czabanowski.koral.ias.wat.waw.pl>...
>Hi
>Jestem od niedawna na liscie i pozdrawiam wszystkich serdecznie :o)) .

>Chce kupić Monstera II, a nie mam czasu wyjsc na gielde zobaczyć, czy jest
już w sprzedaży, >a jeżeli jest to w jakich cenach.
>Czy jest może jakiś powód, oprócz oczywiście cenowego, dla którego nie
warto kupować M II

Za : Monster II jest 3x szybszy od normalnego (przy b. szybkim procku).
Przeciw : Jesli masz slabego procka bardziej oplaca ci sie kupic starego
Monstera (beda chodzic podobnie)
Ceny : 8 MB - ??? (wiecej niz 800 zl)
            12 MB - ok.1180
(Ceny z 27 VI - gielda w Warszawie)

P.S. Tez jestem tu nowy, co do pozdrowien - wzajemnie

Marcin

  marcin_m_at_mruku.w.pl