Sypiacy sie Caviar 2,1

Autor: PK (pete_at_okonet.com.pl)
Data: Sat 27 Jun 1998 - 18:28:54 MET DST

Witam
Mam problem z Caviarem 2.1GB, otoz niewiadomo z jakiej przyczyny
nie jest on wykrywany jako master primary jesli jest sam jeden na
kanale , dopiero jesli jest z nim CD jako slave jest OK
Na dodatek sa na nim jakies bady lecz zaden program do tej pory nie
podal nic konkretnego ,wieszaja sie bestie jeden po drugim
Jeszcze conajmniej miesiac niemoge oddac do serwisu bo jak
oddam to jak znam z autopsji 4-6 tygodni mam z glowy (jedyny twardziel)
prosze o jakies sugestie , bo ostatnio wszystko sie zaczyna sypac
'Widow95'pracuje od 10 do 60 min i pada , po restarcie juz
 nie widac twardziela -'disk boot failure...'
plyta i pozostale rzeczy sa OK to wiem napewno
Dzieki i prosze o rady na priva

Piotrek