Monster II -problemy ze sterownikami

Autor: marcin_m_at_mruku.w.pl
Data: Sat 27 Jun 1998 - 17:47:48 MET DST

Kupilem Monstera II (12 MB). Niebawem po tym byl juz zainstalowany.
Wlaczylem komputer,
ku mojemu zdziwieniu Winda 95 (OSR2) nie powiadomila mnie o zadnym nowym
sprzecie.
Chcialem zainstalowac sterowniki z CD-ROMu dolaczonego z karta, pojawila sie
informacja, ze
nie wykryto zadnego sprzetu. Sprobowalem zainstalowac poprzez "Dodaj nowy
sprzet", wydaje sie, ze instalacja zachodzi poprawnie, ale po ponownym
uruchomieniu komputera nic sie nie zmienilo (nie widzialem karty w panelu
sterowania/system, ani odpowiedniej zakladki we wlasciwosciach ekranu).
Uzywam BIOSu Awarda na plycie Asusa. Co robic ???

marcin_m_at_mruku.w.pl