Intel LX w95sor2(bez usb) AGP 740+V13dfx (PILNE)

Autor: Vitto (vima_at_kki.net.pl)
Data: Sat 27 Jun 1998 - 16:42:46 MET DST

Prosiłbym o ewentualne porady i linki na ten temat
posiadam taki zestaw i jest parę problemów.
płyta jest bezzworkowa PII 266 nie podkręcony,monster nie podkręcony ,dx5.2
US
1. Karta graficzna zainstalowana (I740AGP) w system manager jest ok. bez
pytajnika i wykrzyknika
a po wejściu we własciwości wywala konflit zasobów,po ustawieniu manualnym
na zasoby nie powodujące konfliktów (wybrane z listy dostępnych),winda się
nie uruchamia.
2. Monster zainstalowany (fizycznie) instaluje się programowo bez zarzutu,po
restarcie powinien się pojawić w man.sys a tam go niema .
3. Ponoć w I740 można wyłączyć akceleracje 3d ale nie wiem zabardzo jak.Może
wtedy zobaczy monstera.
Czy potrzebne mi będą jakieś łaty do windy ? jak takto prosiłbym o
ewentualne linki i nazwy plików
Czy jest to tylko kwestia konfiguracji programowej ?
ewentualne podpowiedzi prosiłbym na grupe i forward na vima_at_kki.net.pl
najlepiej do 20:00 dzisiejszego dnia ,a poźniej to już 24h na 24h
z góry dziękuję
pozdrw V.