Re: Karta TV+Video+Radio?

Autor: Bart³omiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 21:12:22 MET DST

Will Smith napisa³(a) w wiadomoœci: <3593AB88.52157523_at_optimus.wroc.pl>...
>Czy ktoœ zna firmê i model dobrej karty Video (proste nagrywanie AVI,
>nie musi byæ nic specjalnego) z tunerem TV i Radio, dzia³aj¹cymi w
>polskich warunkach, za rozs¹dn¹ cenê?

Od wczoraj mam Averka TV Phone i jestem nim zachwycony. Ma Radio+TXT+Video
Capture (przecietne, ale da sie co nieco zlapac, zreszta nie dlatego ja
kupilem). Fonia BG/DK, rozkodowuje C+, ale tego jeszcze nie przeszedlem bo
kablówk sama koduje jakos inaczej niz z antenki. Instalacja bez zadnego
problemu. Poza tym PILOT, naprawde sie przydaje. Zrobilem sobie pare "zdjec"
z World Cup i wyszly calkiem niezle. Podoba mi sie zwlaszcza TXT, bardzo
fajny w uzyciu.

--
====== Przy odpowiedzi usun -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)