Re: Program do nauki pisania na klawiaturze

Autor: Marian L (adherent_at_kki.net.pl)
Data: Sat 27 Jun 1998 - 13:22:25 MET DST

Marcin napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy ktos ma ,lub wie gdzie moge dostac program do
>nauki szybkiego i sprawnego pisania na klawiaturze ?
>Chdzi mi o taki program ktory nauczy mnie pisac na klawiaturze szybko
i bez
>potrzeby patrzenia na nia .
>Z gory dzienkuje wam .
Moja rada kupić podręcznik Władysława Szostak "Piszę na komputerze" i
ćwiczenia pod tym samym tytułem napisane przez Krystynę Kinkel.
Wydawnictwo Ethos wydane w 1996 roku./Komplet/
W ciągu 2 miesięcy po 30 minut dziennie z poziomu trawy doszedłem do
130 znaków na minutę, oczywiście "bezzwrokowo".

--
Marian L.