Re: Monitory 15"

Autor: Paweł R. (pawel_at_leto.ks.lublin.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 23:38:12 MET DST

Łukasz Bajoński napisał(a) w wiadomości:
<358f5fd7.6188613_at_news.lublin.pl>...

>Za CTX 1792SE dałem 1455+VAT i właśnie pracuję sobie w 1152x864x16bit
>kolor a to wszystko przy odświerzaniu 100 Hz, zajebiście stabilny
>obraz :)

>Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
>GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
> Zapracujmy razem na twój sukces ...

Witam...
Miesiac temu tez stalem przed wyborem monitora. Mialem o tyle wygodnie ze
moglem porownac sobie kilka modeli naocznie.
SONY - mimo chyba najlepszej jakosci byl jednak dla mnie zbyt drogi
(ok.1800zl)
NEC E500, Belinea 105095, CTX 1569UA Futura, CTX 1569SE.
Tak jak wspomnialem - najlepszej jakosci obraz mial SONY, Belinea i
CTX1569SE odstawaly od Futury i NEC'a jakoscia wyswietlanego obrazu.(sa
ok500zl
tansze od E500 i 1569UA)
Na placu boju zostaly mi NEC i CTX futura. Lepszy okazal sie CTX (ale nie
duza przewaga) i na niego padl moj wybor.
max rozdzielczosc 1280x1024
max odswiezanie V= 160Hz
                               H= 70kHz

plamka 0,25
video 110MHz!
kineskop Sony Black Trinitron (chyba najlepszy na swiecie)
obszar widzialny 14''!!!!! wiekszosc ma 13,5 - 13,8''
cyfrowe sterowanie - OSD (dosyc bogate)
Normy to chyba wszelkie mozliwe wlacznie z najnowsza TCO95.
Co do jakosci wykonania nie mam zastrzerzen. Poza tym wyglad ma estetyczny.
Gwarancja jest 3 letnia
A cena to ok. 1350-1450zl (zalezna od sklepu)

Obraz jest naprawde wysokiej jakosci, plaski prawie jak w notebook'ach
(porownywalem), bardzo ostry a przy 1280x1024 mozna spokojnie pracowac - nie
zlewa sie nic.
Ciezko porownywac go z tanszymi monitorami 15'' gdyz obraz jest calkiem inny
niz np. w 1569SE, Belinei czy jeszcze tanszych (Mitsu, Hyundai, itp.) To po
prostu cos calkiem innego. Obraz nie zagina sie w glab na rogach, nigdzie
nie jest wypukly tak jak w w.w.

Jesli 17'' to polecalbym cos naprawde dobrego.
Slyszalem wiele opinii ze lepiej kupic bardzo dobra 15'' niz byle jaka 17''.
I chyba sie z tym zgadzam choc 17'' to 17'' - swoje robi - napewno wiekszy
ale chyba nie ta jakosc obrazu. Jesli masz kase i mozliwosc kupna naprawde
niezlej 17'' to ja kup.

---
   e-mail:
        Internet: pawel_at_leto.ks.lublin.pl