Re: Cable Select

Autor: Adam Stolarczyk (stormy_at_virgo2.gik.pw.edu.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 23:15:23 MET DST

Dnia Fri, 26 Jun 1998 06:54:57 GMT, obywatel(ka) lbajon_at_sgh.waw.pl
(Łukasz Bajoński) zeznal(a):

>Jak sama nazwa wskazuje tryb CS wymaga specjalnego kabla i nie wymaga
>ustawiania M/S

Tyle to wiem i wlasnie daltego mnie to intersuje ;-)

>Bo te kable "trochę" ciężko dostać ;)

To pewnie mozna je sobie samemu przerobic ze zwyklych. Trzeba tylko
wiedziec o co tamchodzi a ja nie wiem :-((((

>Tzn czego się zrobić nie da ?

To ja moze bardziej opisowo:
Masz w komuterze daw _identyczne_ dyski I i II w kieszeniach.
Chcesz zrobic tak, aby jako dysk C byl zawsze dysk znajdujacy sie w
_gornej_ kieszeni (np. dysk I).
Jezeli zamienisz dyski miejscami to dyskiem glownym ma byc dysk II .
Jasne?
Jezeli zworkowane sa dyski to sie tak zrobc nie da. Zworkowanie musi
byc na kieszeniach (tych w obudowie) lub wlasnie na... kablu.

>To zrób upgrade, no chyba że to jakieś zabytkowe 486, w każdym razie o
>CS możesz raczej zapomnieć ...

Zgadles. Problem dotyczy 486 i P-100 na starej plycie bez flash
BIOSu.

Pozdrawiam,

--
  ===> Stormy - Adam Stolarczyk   stormy_at_virgo.gik.pw.edu.pl <===
===> Strona o zeglastwie:  http://virgo.gik.pw.edu.pl/~stormy/  <===