Re: problem z drukowaniem

Autor: Romuald Ornafa (ornafa_at_polbox.com)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 21:53:38 MET DST

Gdy z Worda97 drukarka lub faksy nie mają polskich liter to należy:

1. Gdy nie został zainstalowany serwis pack dla office97 sprawdzić na
witrynie microsoftu co zmienić w rejestrze, bo ja nie pamiętam.

2. W sytuacji gdy serwis pack-1 dla office97pl został zainstalowany to
należy dokonać zmian w rejestrze tzn.

-) kliknąć na klawiszu "START" i wybrać "Uruchom"
-) W okno nazwy programu wpisać "regedit.exe" (bez cudzysłowów) i kliknąć w
przycisk "OK".
-) Otworzyć następujący klucz:
-) HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\8.0\Word\Options
-) Kliknąć dwa razy na kluczu "Options" aby go otworzyć
-) Z Menu programu wybrać "Edytuj", "Nowy" i wybrać "Wartość ciągu".
-) W prawym oknie Edytora Rejestrów nadać temu ciągowi nazwę
"NoWideTextPrinting" (bez cudzysłowów) i wcisnąć ENTER
-) Z zaznaczoną wartością "NoWideTextPrinting", wybrać "Edytuj" i
"Modyfikuj"
-) Jako "Wartość" wpisać "1" (bez cudzysłowów) i kliknąć na przycisku "OK"
-) Wyjść z Edytora Rejestrów i ponownie uruchomić program Word97

<3593DF50.837798E_at_varsovia.edu.pl>...