Re: Do krakowian - Modemy 56kb

Autor: Wojciech Nowakowski (WojNow_at_rak.krakow.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 21:27:02 MET DST

Piotr Sieklucki wrote:

> nie ma sie co podniecac, sciagasz cos co sie daje skompresowac a w
> poprzednim poscie chodzilo o ZIPa

Specjalnie napisalem, ze chodzi o ZIP. Przy plikach graficznych nastepuje
kompresja modemu- stad taki transfer. Gdyby sciagac plik tekstowy to bylo by
jeszcze szybciej. Nie to bylo zreszta celem mojego postu- chcialem tylko
zaznaczyc, ze w Krakowie TPSA udostepnia czesc modemow z protokolem K56FLEX
i faktycznie to dziala (na poziomie ok. 50kBbs). Oczywiscie musi byc
centrala cyfrowa obslugujaca nasze polaczenia modemowe.

Pozdrawiam

WN