Re: Problem z NU 3,0

Autor: Tomasz Sz (shtajer_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 13:00:55 MET DST

Wielkie dzięki. Nie jestem znawcą komputerów ale mam kupli którzy mają
znacznie więcej do powiedzenia i jakiś czas temu chyba w celu przyśpieszenia
ładowania systemu(?) wyłączyli mi ten plik podmienijąc go na config.sy? a
config.sys wyłączyli. Po powrocie do ustawień domyślnych wszystko wróciło do
normy. Dzięki.