Cable Select

Autor: Adam Stolarczyk (stormy_at_virgo2.gik.pw.edu.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 01:04:24 MET DST

Witam !

Czy ktos moze mi powiedziec (lub gdzies odeslac)
jak ustawiac dyski Master/Slave w trybie Cable Select ?
W instrukcjach, pismach i ksiazkach najczesciej pisza, ze jest to tryb
rzadko uzywamy i go nie omawiaja.
A on zdaje sie mialby niezle zastosowanie przy wymiennych dyskach.
Np. sa dwa wymienne dyski o identycznych parametrach i tak ustawione,
ze jako Master jest dysk w szufladzie _gornej_.
Przy normalnym trybie Master/Slave tak sie zrobic nie da.

Pozdrawiam,

P.S. Wiem, ze nowe BIOSy daja mozliwosc zamiany dyskow, jednak w tym
przypadku takie rozwiazanie nie moze byc zastosowane (stary BIOS).

--
  ===> Stormy - Adam Stolarczyk   stormy_at_virgo.gik.pw.edu.pl <===
===> Strona o zeglastwie:  http://virgo.gik.pw.edu.pl/~stormy/  <===