Problem z NU 3,0

Autor: Tomasz Sz (shtajer_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 00:00:55 MET DST

Dzisiaj zainstalowałem Nortona Ut. 3.0 i cały czas mam z nim jeden problem.
Popodmianiał mi w nazwach niektórych plików polskie litery na np.# lub$ ale
największy porblem to z tym że gdy otwieram IE 4,0 to w ulubionych jest
katalog łącza ( i z tym ą w słowie łącza cały czas jest problem) bo po
włączeniu się scandysku NU 3,0 podmienia to słowo na np. ł$cza natomiast IE
4.0 gdy się uruchamia ignotuje ten katalog ł$cza i tworzy ponownie np.
łącza, i tak w kółko, po kilku uruchomieniach programu w katalogu ulubione
powstało kika takich śmieciorów.
Pytanie jak to mam obejść i czy coś z tego NU będzie czy mam go odistalować.
( mam dodatkowo zaistalowany Cleansweep ale nową wersję i w txt pisali że
się nie gryzą.