Re: Karta dzwiekowa Aztech, czyli znowu komputer Optimusa

Autor: Vitto (vima_at_kki.net.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 18:43:52 MET DST

Michał Zielinski napisał(a) w wiadomoœci: ...
>Mam problem. Znajomej "wyleciala" z komputera obsluga karty muzycznej
Aztech
>Waverider 32. Powtorne zainstalowanie driverow z dysku dostarczonego z
karta
>nie daje rezultatow - nie ma dzwieku, zolty wykrzyknik itp.

Mialem podobny problem z inna karta.Spróbuj tak:
Zainstaluj DX5 lub >,jak nie pomoze to manager syst,wejdz na karte
aktualizuj sterownik i kaz go poszukac w katalogu c:\%windir%\inf\other - to
katalog ukryty
Jak pomoze to ok.,moze dojsc do sytuacji ze bedzie szukal jakiegos pliku z
DX wtedy podaj mu sciezke c:\%windir%\system

pozdrw V.