Re: Pamieci SDRAM do LX i nie ...

Autor: Vindex (Vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 13:47:51 MET DST

Mariusz Fras napisał(a) w wiadomości: <6mt75g$7cp$1_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...
>Czy nikt nic nie wie na temat jak ponizej???
>
>Mariusz Fras <maf_at_i17linuxb.ists.pwr.wroc.pl> wrote:
>: Wlasnie dowiedzialem sie, ze sa SDRAMy do plyt LX, ktore roznia
>: sie od zwyklych (maja jakis dodatkowy EPROM czy cos w tym stylu).
>: Mam pytania:
>: 1. Co one daja?

Automatyczne wczytywanie parametrow pamieci - niestety nie dziala to
z wszystkimi plytami

>: 2. Czy zwykle SDRAMy mozna/warto stosowac do LX?

Stosowac mozna - ale rowniez nie ze wszystkimi plytami. Biorac pod uwage to
ze cena jest identyczna to sens zakupu zwyklych jest niewielki.

>: 3. Czy te nowe SDRAMy mozna stosowac do starszych plyt (np. TX)?

Bez watpienia tak. Moje dzialaly przez pol roku w Abicie TX5

>: 4. Jaki jest wplyw na prace/wydajnosc w obie strony (o ile jest)?

Nie ma wplywu. Niektore plyty glupieja jesli pamieci nie maja eeproma i
wstawiaja losowe
wartosci w jego parametry - wtedy ew. moze to miec jakis wplyw na wydajnosc

>: Gdyby ktos oswiecony mogl mnie z kolei oswiecic (wtedy wzroslaby
>: jasnosc ogolna :-))) ).

I co? Jasniej?

>: Z gory dzieki.
>
>: maf