blad w 014f h

Autor: Grzegorz Chyla (xtreme_at_snickers.ek.univ.gda.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 12:59:14 MET DST

Od pewnego czasu udaje mi sie zaobserwowac w moich windowsach dosc czeste
i systematyczne wykladanie sie systemu. Komunikat, jaki przy tym dostaje
to blad w adresie 014f:cos tam dalej. Czy ktos nie wie co powoduje
konflikt w tym adresie ? Podejrzewam, ze moze to byc wina karty grafiki.
Mam virge'a 3d dx na kosciach 50 ns (2 mb) i niedawno dolozylem do niego 2
mb na 35 ns (zapewniano mnie ze bedzie oki). Probowalem te adresy blokowac
ale mi sie i tak wieszalo. Prosze o pomoc

 Grzegorz Chyla University of Gdansk - Faculty of Economics
 ircnick dl00gi xtreme_at_snickers.ek.univ.gda.pl
 # gdansk dl00gi_at_ek.univ.gda.pl