Turbo Vision

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 10:23:26 MET DST

Witam.

Mam malenka prosbe do listowiczow.
Pisze programik w Turbo Vision 2.0 (TP7.0) i nie wiem jak:

- Zamknac wszystkie okna tekstowe (TWindow) w dowolnej chwili.
  Jakie polecenie daje taka mozliwosc ?

- Jak w oknie tekstowym uzyskac wszystkie kolory PCeta ???
  Tlo jest niebieskie wiec niebieski mozna sobie darowac, ale reszta to
  by sie przydala.
  Zaznaczam ze GetPalette obsluguje zgodnie z ksiazka Marciniaka ino to
  nie dziala dla okien tekstowych :(

- Poszukuje gotowej procedurki do wprowadzania hasla.
  Okno dialogowe i zamiast wpisywanego tekstu maja sie pojawiac gwiazdki.

Bardzo bym prosil o odpowiedzi na priva lub laczone bo jak wiadomo wakacje
mamy i niebardzo mam mozliwosc ganiania po newsach.

--
       Slawomir Sidor  |  cwaniak_at_kis.p.lodz.pl  |  tel. 601 ALEKSA