Odp: US Robotics Messenger ???

Autor: Rafaello.... (rcichosz_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 24 Jun 1998 - 20:29:45 MET DST

Modem pracuje bardzo dobrze trzyma linię itd.
Jeśli chodzi o funkcję faxu i voice przy wyłączonym komputerze to tak:
1. Są trudności we włączeniu tego trybu, ja prubowałem po kilka razy.
2. Zadko ale zdażało mi się iż gość dzwoni i nie dochodzi do transmisji bo
modem wydaje tak wysoki dźwięk iż każdy zaraz odkłada słuchawkę. Jeden gość
mi określił tak" dzwonie i chcę wysłać fax a tu słyszę traktor na b.
wysokich obrotach"
3. Usilnie dupek włączał się po 2 dzwonkach mimo iż ustawiłem na 6
dzwonków. To powinno działać a nie jakieś grzebanie po rejestrach we własnym
zakresie.

Poza tym modem jeśli jest tylko pod kontrolą programu to działa idealnie bez
żadnych kruczków. Tylko uwaga - jeśli włączysz ten tryb i chciałbyś działać
z innym programem zarządzającym bez ciągłego wyłanczania programem SV tej
opcji to wtedy modem jest przyblokowany. Aby to odblokować musisz użyć kodów
atz lub at&f w stringu inicjującym, jeśli chodzi o przywrócenie kodami to
nie patrzyłem.
Potem wystarczy wyłączyć na chwilę modem i ponownie włącza się tryb faxu.
Poza tym można ustawić oddzielnie (opcja w SV independent):
- same odbieranie faxów
- same odbieranie voice
- same odbieranie danych
- kombinacja wszystkich powyższych podpunktów.
- wyłączenie wszystkich powyższych opcji jednym kliknięciem

Oczywiście wszystkie parametry włączenia i wyłączenia obsługuje załączony
programik Super Voice.
No i najważniejsze jak włączysz sekretarkę to pamiętaj o zmianie komunikatów
na polskie no chyba że modem ma pracować za granicą.

Problemy mogą wynikać raczej jednostkowo i z mojego doświadczenia wiem iż
wystarczy przetestować modem w sklepie i jeśli działa normalnie to nie
będzie z nim problemów. tylko trzeba by go było parę razy wprowadzić i
wyprowadzić z trybu faxu i voica.

Rafaello....
rcichosz_at_box43.gnet.pl