Re: MTU-Speed 4.10 - wyzylowana konf.

Autor: JaVoL (javol_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 01:50:05 MET DST

Ja mam Zoltrix HSP DeLuxe 33600bps i wszystko O.K..

Ja tez mam Zoltrixa 33600 V34+ costam costam i u mnie tez chodzi ale mam ten
programik caly wiec wole sam pokombinowac :-)
Jak wiesz to wyjasnij mniej wiecej ktora f-cja co robi, bo tak jak w
poprzednim poscie gostek sie wypowiadal i ja tez niekumam oco chodzi :-(
Wlasciwie to mam caly opis ale po angielsku i niebardzo moge sie polapac
wiec jezeli moglbys wytlumaczyc to pisz :-)
JaVoL