Re: Problem z SB 16.Help !!!!!!

Autor: Lukasz Grabowski (lucaso_at_netpol.pl)
Data: Wed 24 Jun 1998 - 22:35:42 MET DST

On Fri, 19 Jun 1998 12:51:07 GMT, (Kamil Glowacki) wrote:

>Jasne! niech od razu kupic nowy komputer!
                      ^^^^^

Moj ojciec Makumba byc krolem wioski .... :-))))

Kolejny raz w nieprzyjazny sposob odpowiadasz na moj post
i kolejny raz sie osmieszasz ...

Przecietny uzytkownik PCta (poza tymi, ktorzy swoj komp kupili w
Pessimusie - bo straciliby "gwarancje" :-)) ) reinstaluje system kilka
razy do roku. Jezeli Twoim zdaniem jest to tak powazna operacja, ze
porownujesz ja do zakupu nowego komputera to gleeeeboko Ci wspolczuje.

BTW: Bardzo czesto (w 99% przypadkow,chyba,ze poszla elektronika)
wyjecie z kompa sprzetu, z ktorym sa klopoty (w tym przypadku SB 16),
przeinstalowanie Shita95, wlozenie go z powrotem i wrzucenie driverow
na "czysciutki" system przynosi efekt.

Pozdrawiam,
Lukasz "Lucaso" Grabowski
lucaso_at_netpol.pl