Re: Jaki CD-ROM

Autor: Dyrek (gorki_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 24 Jun 1998 - 16:34:20 MET DST

Polecam Hitachi sa bardzo dobre. Toshiba ma makabrycznie wolna korekcje
bledów ( 2, 3 razy wolniejsza niz konkurencja), tak wiec jezeli wiesz ze
plytki które bedziesz odtwarzal beda nie najlepszej jakosci (porysowane
itp.) to jej nie kupuj. Ale swoja droga na dobrych plytkach rozgrzewa sie do
czerwonosci i niewiele jest szybszych od niej. Wiem bo mam.

PS. to chyba troche za póno ale moze sie przyda

Zycze udanych zakupów

    Darek