Re: Drukarka STYLUS EPSON Color 300

Autor: KSi (___sikorski_at_ksinet.univ.gda.pl___)
Data: Wed 24 Jun 1998 - 13:04:36 MET DST

Odradzam te drukarke do programu magazynowego.
Ma tusz czarny razem z kolorowym i bardzo drogo wyjdzie jej eksploatacja.
Do takich celow lepszy bedzie starszy model 200, ktory moze miec tylko
czarny atrament.

Krzysztof Sikorski
Instytut Matematyki UG
__sikorski_at_ksinet.univ.gda.pl__
"Mylić się jest rzeczą ludzką,
ale beznadziejne zaplątanie sprawy wymaga już użycia komputera."

Bartosz Deka <deka_at_lo13.univ.szczecin.pl> napisał(a) w artykule
<3590ad51.0_at_zeus.man.szczecin.pl>...